خرید میز ترافیک بسته بندی + معرفی کامل محصول و قیمت

میز ترافیک بسته بندی

وقتی از صنایع و کارخانه های بزرگ تولیدی صحبت می کنیم، با حجم زیادی از محصولات در خط تولید و بسته بندی مواجه هستیم. در این کارخانه ها از یکی سری تجهیزات و دستگاه های اتوماتیک برای افزایش سرعت تولید استفاده می شود، برای افزایش سرعت تولید در کارخانه های تولیدی باید روند تولید و بسته بندی با نظم و ترتیب خاصی انجام گیرد تا از تجمع و ترافیک محصولات جلوگیری شده تا بتوان در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از محصولات را با هماهنگی و نظم خاصی تولید و بسته بندی کرد. ازجمله دستگاه های پرکاربرد که در کارخانه های تولیدی به ویژه تولید مواد غذایی و آشامیدنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه میز ترافیک بسته بندی است. در ادامه با مجموعه پایدار صنعت نوین همراه باشید تا به معرفی دستگاه میز ترافیک بسته بندی بپردازیم:

معرفی دستگاه میز ترافیک بسته بندی

این دستگاه یکی از ماشین های بسیار پرکاربرد و مهم در خطوط تولید و بسته بندی کارخانه ها است و تاثیر بسیار مهمی بر روی ایجاد نظم و جلوگیری از تجمع و ترافیک قوطی ها و بطری های محصولات دارد،این دستگاه بطری ها و قوطی های بسته بندی را به سمت دیگر دستگاه های خطوط بسته بندی به صورت کاملا منظم هدایت کرده و یا از آنها خارج می کند.. میز ترافیک بسته بندی یا همان میز پخش و جمع درواقع یک دستگاه کمکی به حساب میاید که در قبل و یا بعد از دستگاه های پر کن مایعات، لیبل زن، درب بند و غیره قرار می گیرند. میز ترافیک اگر قبل از این دستگاه ها قرار داده شود به آن میز پخش میگ ویند زیرا باعث انتقال بطری ها با نظم و ترتیب خاص به دیگر دستگاه ها می شود، اگر این دستگاه را بعد از دستگاه های پرکن، لیبل زن، دربند و غیره قرار دهند به آن میز جمع می گویند.

دستگاه میز ترافیک در بسیاری از کارخانه ایی که محصولات تولیدی انها درون بطری و قوطی و یا کارتن های کوچکتر بسته بندی می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این دستگاه در خطوط تولید و بسته بندی کارخانه باعث مکانیزه شدن و افزایش سرعت انجام کار در این خطوط می شود.

معرفی دستگاه میز ترافیک بسته بندی

انواع میز ترافیک

این دستگاه نیز مانند سایر ماشین الات صنعتی در نمونه های مختلفی تولید می شود تا در تمامی کارخانه ها و صنایع مختلف با توجه به نیاز و ظرفیت تولید بتوان مورد استفاده قرار داد. به طور کلی دو نوع میز ترافیک گردان و ریل ترافیک از نمونه های این دستگاه هستند.

  • ریل ترافیک: در کارخانه هایی که ظرفیت تولید بالایی دارند و محصولات دائما در حال تولید و بسته بندی هستند باید از میز ترافیک طولی یا همان ریل ترافیک استفاده کرد. در این نوع میز ترافیک بطری ها و قوطی های بسته بندی به صورت منظم در کنار یکدیگر بر روی ریل ترافیک در چند خط چیده شده و به صورت موازی حرکت کرده و وارد سایر دستگاه ها شده و ی از انها خارج می شوند.
  • میز ترافیک گردان بسته بندی: در این نمونه از میز ترافیک همانطور که از اسم آن مشخص است طراحی دستگاه به صورت گرد می باشد که بطری ها و قوطی ها در بخش گردان این دستگاه به صورت دایره ای و منظم چیده شده و حرکت می کنند. این دستگاه به دلیل ابعاد کمتر نسبت به نمونه های ریلی مناسب کارخانه ها و کارگاه های کوچک با حجم تولید کمتر هستند.
میز ترافیک گردان بسته بندی

خرید میز ترافیک

با توجه به توضیحاتی که راجع به دستگاه میز ترافیک بسته بندی داده شد می دانیم که وجود چنین دستگاهی در کارخانه های تولیدی به ویژه صنایع بزرگ تولیدی بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر روی افزایش نظم و در پی آن باعث افزایش سرعت تولید و بسته بندی و سود اوری بیشتر کارخانه می شود. برای خرید این دستگاه ابتدا به ظرفیت تولید کارخانه خود توجه کنید تا بتوانید نمونه مناسبی از این دستگاه را انتخاب کرده و در خطوط تولید و بسته بندی کارخانه خود مورد استفاده قرار داده و نظم و سرعت تولید و بسته بندی را بیشتر کرد. انتخاب یک میز ترافیک با کیفیت باعث می شود که بتوانید از این دستگاه برای مدت طولانی بدون ایحاد اسیب استفاده کرده و همچنین هزینه های ناشی از تعویض و یا تعمیر دستگاه نیز کاهش میابد.

موارد مختلفی بر تعین قیمت دستگاه میز ترافیک بسته بندی تاثیر می گذارد که از جمله این موارد می توان به نوع میز ترافیک، ابعاد، جنس بدنه و قطعات مورد استفاده در دستگاه، ظرفیت دستگاه، شرکت تولید کننده و غیره اشاره کرد.

در هنگام خرید این دستگاه توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت معتبر و با سابق در این زمینه انجام دهید و همچنین دستگاه مورد نظر دارای خدمات پس از فروش، دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای و گارانتی معتبر باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید ماشین الات صنعتی مورد نیاز کارخانه های تولید مواد غذایی و آشامیدنی از جمله دستگاه میز ترافیک بسته بندی، دستگاه پرکن و دربند و غیره فعالیت می کنند. مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات مورد استفاده در خطوط تولید و بسته بندی صنایع غذایی توانایی ساخت بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را داشته و به کمک مهندسان و کارشناسان با تجربه در این زمینه به طراحی و ساخت ماشین های صنعتی با کیفیت بالا همچون دستگاه پر کن تری بلوک، ردیف کن بطری، میز ترافیک و غیره می پردازد و سعی بر هرچه بهتر کردن خدمات خود دارد. در این مجموعه مشاروه های پیش از خرید به صورت رایگان به مشتریان داده می شوند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته و با استفاده از انواع دستگاه های صنعتی در کارخانه خود باعث افزایش سرعت تولید و بهره وری شوند.

خرید دستگاه میز ترافیک بسته بندی از پایدار صنعت نوین

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات، افتخار دارد سهم کوچکی از صنعت غذایی کشور را سهیم باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دستگاه میز ترافیک بسته بندی و خرید میز ترافیک بسته بندی می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

تماس با ما: https://paydarsanaat.com/contact-us/

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • 02146847283

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *