قیمت دستگاه پرکن آبلیمو

آبلیمو از مواد غذایی فرآوری شده است که از لیموترش تهیه می‌شود. از آبلیمو در سالاد و غذاهای مختلف و حتی برای تهیه شربت استفاده می‌شود. گاهی از آبلیمو برای پیشگیری و درمان بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود. از آنجایی که آبلیمو پر مصرف است صنایع و کارخانجات می‌بایست آن را به تعداد زیاد تولید کرده و به دست مصرف کننده برسانند از این رو از پرکن آبلیمو استفاده می‌کنند تا سرعت انجام کار بالا رود.

پرکن آبلیمو

پرکن آبلیمو از دستگاه‌های پرکاربرد است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از کارفرمایان برای شروع کسب و کار با سرمایه محدود، دستگاه پرکن آبلیمو را تهیه کرده و کار و تجارت خود را راه اندازی می‌کنند زیرا سود خوبی دارد. تولید آبلیمو نه تنها در کارگاه‌های کوچک بلکه در کارخانجات بزرگ در حجم و مقیاس وسیع انجام می‌شود. عموما کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ از دستگاه پرکن آبلیمو مجهز به نوار نقاله استفاده می‌کنند؛ زیرا سرعت بسته بندی و پرکردن بطری‌های آبلیمو در مدت زمان کوتاه و بدون هدر رفت اهمیت بسیار زیادی دارد.

با تنظیم نمودن دستگاه مقدار مناسب از آبلیمو درون ظرف تزریق شده و با دارا بودن سیستم پنوماتیک در کسری از زمان ظرف پر می‌شود سپس نازل‌ها به موقع بسته می‌شوند تا ظروف خالی بعدی وارد خط تولید شوند که فرایند پر کردن آن‌ها ادامه یابد.

انواع پرکن آبلیمو

آبلیمو به حالت مایع بوده که رقیق است. در بازار امروزی دو نوع پرکن آبلیمو وجود دارد که صاحبان کارخانه و کارگاه‌ها می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه یکی از آن‌ها را تهیه نمایند، از جمله:

  • پرکن مایعات رقیق: پرکن مایعات رقیق تعداد نازل‌های زیادی دارد که برای پرکردن آبلیمو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پرکن ثقلی مایعات: پرکن کن ثقلی مایعات به راحتی مایعات رقیق مانند آبلیمو را با کمک نیروی جاذبه از نازل به داخل ظروف بسته بندی منتقل می‌کند.

مدل‌های پرکن آبلیمو می‌تواند دستی، نیمه اتومات و یا تمام اتوماتیک باشد. مدل دستی مناسب مصارف خانگی است اما مدل‌های نیمه اتومات و تمام اتومات برای کارگاه‌ها و کارخانجات مناسب هستند. دستگاه پرکن آبلیمو اتوماتیک بسیار پیشرفته‌تر از دو نوع دیگر بوده که نیاز به برنامه دهی دارد و سپس کار خود را بدون دخالت دست آغاز می‌کند. هنگام کار با پرکن آبلیمو تمام اتوماتیک بهتر است تنظیمات آن را بررسی نموده و فاصله زمانی بین بطری‌های متوالی آبلیمو مشخص شود. بعضی از مدل‌ها مجهز به سیستم درب بند بوده که نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست زیرا خود فرایند درب گذاری، بستن و پلمپ کردن را انجام می‌دهد.

خرید دستگاه پرکن آبلیمو

موارد استفاده از پرکن آبلیمو

آبلیموهای صنعتی موجود در بازار در بسته بندی‌های مختلفی موجود هستند طوریکه برخی از آن‌ها داخل شیشه بوده، برخی دیگر در پلاستیک قرار دارند و نوع دیگری از آن‌ها به صورت ساشه‌ای (کیسه‌ای) هستند که برای رستوران‌ها مناسب است.

ماشین پرکن آبلیمو انعطاف پذیر بوده و می‌توان از آن برای بسته بندی‌های مختلف استفاده کرد. تنها مهم است که نوع مناسب پرکن آبلیمو خریداری شود تا بازدهی بالایی داشته و بتوان به هدف رسید. در نوع پلاستیکی و شیشه‌ای درب آن‌ها بسته و پلمپ خواهد شد و نوع ساشه‌ای تک نفره رستورانی نیز کیپ و پلمپ می‌شود که به صورت سه طرف دوخت یا چهار طرف دوخت است.

ویژگی‌های دستگاه پرکن آبلیمو

یکی از قابلیت‌های دستگاه پرکن آبلیمو این است که می‌توان توسط آن ظروف با ارتفاع مختلف را بسته بندی کرد. دستگاه پرکن آبلیمو دارای نازل‌های تزریق متغیر و متعدد بوده که تعداد بطری‌های بیشتری را در هر مرحله می‌توان پر کرد تا بازدهی تولید افزایش یابد. دستگاه‌های پرکن آبلیمو طوری طراحی شده‌اند، که می‌توان با آن‌ها آبلیمو را با سرعت زیاد درون شیشه و بطری در حجم و وزن معین پر نمود.

مزایای استفاده از پرکن آبلیمو

  امروزه با استفاده از پرکن آبلیمو، امکان آماده سازی سریع بطری‌های آبلیمو با حجم مشخص وجود دارد. دستگاه پرکن آبلیمو از جنس استیل بوده در نتیجه به راحتی می‌توان هر چند وقت یک ‌بار تمامی قسمت‌های آن را شستشو داد و تمیز کرد که در اصل نکات بهداشتی رعایت می‌شود. بهتر است هنگام استفاده از پرکن آبلیمو از نظافت و پاکیزگی آن اطمینان حاصل شود زیرا به طور مستقیم با آبلیمو در تماس بوده و می‌تواند آن را آلوده کند.

دستگاه پرکن آبلیمو به دلیل داشتن عملکرد بسیار خوب، ارزش و کیفیت محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش داده است به همین دلیل صاحبان صنایع غذایی، کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی آبلیمو تهیه می‌کنند مجهز به دستگاه پرکن آبلیمو هستند. دستگاه پرکن آبلیمو طول عمر بالایی دارد و احتمال بروز نقص فنی به هنگام استفاده از این دستگاه کم است. در صورت بروز عیب و نقص کارفرما با کمترین هزینه می‌تواند ایرادهای دستگاه را برطرف کند.

قیمت پرکن آبلیمو

با سفارش دستگاه پرکن آبلیمو از شرکت پایدار صنعت نوین می‌توانید از مزایای دستگاه استفاده کنید و سرعت تولید و بسته بندی را افزایش دهید. امکانات و قابلیت‌های دستگاه پرکن نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. مشتری بر اساس نیاز، فضا و بودجه می‌تواند ماشین پرکن آبلیمو مناسب را تهیه کرده  تا سودآوری مجموعه خود را بالا ببرد.

تعداد نازل‌ها از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید پرکن آبلیمو است. هرچقدر تعداد نازل‌ها بیشتر باشد قیمت دستگاه بالاتر خواهد رفت. نوع عملکرد دستگاه و تکنولوژی ساخت آن از دیگر ملاک‌های تعیین کننده قیمت خرید دستگاه پرکن آبلیمو هستند که باید به هنگام خرید به آن‌ها توجه کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان پایدار صنعت نوین کمک بگیرید و مشاوره‌های ارزشمند دریافت کنید.

خرید دستگاه پرکن آبلیمو از پایدار صنعت نوین

پایدار صنعت نوین مجموعه ای فعال در تولید ماشین آلات و دستگاه‌های متعدد نظیر پرکن، ردیف کن، لیبل زن، چسب زن و … است که از 15 سال پیش فعالیت خود را آغاز نموده است و اکنون میان رقبا از دیدگاه مشتریان رتبه اول را کسب کرده است. قیمت دستگاه پرکن آبلیمو به موارد متعددی بستگی دارد اما می‌توانید از طریق پایدار صنعت نوین مناسب‌ترین قیمت آن را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید. کافی است از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان مجرب مجموعه در تماس باشید:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *