قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

آب ضروری‌ترین نیاز هر موجود زنده‌ای است که برای بقا و ادامه زندگی و فعالیت آن را می‌نوشد. در همه جا نمی‌توان از آب آشامیدنی لوله کشی شده یا حتی آب چاه استفاده کرد به همین دلیل آب معدنی تولید شده است. آب معدنی همانند آب تصفیه و لوله کشی شده تشنگی را برطرف می‌نماید که درون بطری به فروش می‌رسد. کارخانجات تولید آب معدنی از دستگاه پرکن آب معدنی استفاده می‌کنند تا بتوانند در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی بطری را پر کنند و به دست مشتری برسانند.

آب معدنی

آب معدنی از چشمه‌های طبیعی یا مصنوعی به دست می‌آید. کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، بیکربنات، آهن و روی مواد معدنی تشکیل دهنده آب معدنی هستند. آب معدنی دارای خلوص واقعی بوده که روی آن عملیات تصفیه شیمیایی به ندرت انجام شده است. آب معدنی در بطری‌های کوچک و بزرگ، لیوانی و همچنین گالن به فروش می‌رسد که برای پر کردن آن‌ها از دستگاه پرکن آب معدنی استفاده می‌شود.

وجود دستگاه پرکن آب معدنی با ظرفیت‌های مختلف به یک ضرورت برای کارخانجات بسته بندی و تولید آب معدنی تبدیل شده است که منجر به تسریع و کارایی بیشتر خط تولید آب معدنی می‌شود. بطری‌های آب معدنی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با دستگاه پرکن آب معدنی در حجم و وزن مشخص پر کرد.

خرید دستگاه پرکن آب معدنی

نحوه کار دستگاه پرکن آب معدنی

دستگاه پرکن آب معدنی پس از بارگیری بطری‌ها روی نوار نقاله آن‌ها را به سمت خط کامل بسته بندی هدایت می‌کند. عملیات بارگیری و فرایند تخلیه آب معدنی تا مرحله نهایی که پس از بسته بندی در خط کامل بسته بندی انجام می‌گیرد، با استفاده از دستگاه پرکن آب معدنی اتوماتیک انجام می‌شود که در آن برنامه داده شده به اجرا در می‌‌آید. قبل از اینکه بطری‌ها پر شوند عملیات شستشوی ظرف با دستگاه تری بلوک انجام می‌شود که ضریب بهداشتی بودن را بالا می‌برد. بعضی از دستگاه‌های اتوماتیک دارای مرحله درب گذاری بوده که پس از اتمام پر شدن بطری در حجم مشخص، درب بطری بسته شده و یا پلمپ می‌شود. اگر دستگاه منو بلوک باشد فرایند درب گذاری انجام نشده که نیاز به تهیه دستگاه جداگانه برای بستن در یا دخالت نیروی انسانی است.

ممکن است در بعضی از کارخانجات پر کردن بطری با دستگاه‌های نیمه اتومات انجام شود که تا حدودی نیاز به دخالت دست است. ظرفیت تولید آب معدنی و همچنین بودجه، فضا و تعداد نیروی کار از عواملی هستند که در انتخاب اتومات یا نیمه اتومات بودن دستگاه پرکن آب معدنی تاثیر می‌گذارند. دستگاه پرکن آب معدنی چند منظوره روند تولید را سرعت بخشیده و مانع اتلاف انرژی و هدر رفت آب به دلیل خطای انسانی و هزینه‌های جانبی دیگر می‌شود.

بهترین دستگاه پرکن آب معدنی

خط تولید آب معدنی و دستگاه پرکن

استفاده از دستگاه پرکن آب معدنی باعث می‌شود که بازدهی بالا رود و از حداقل فضای ممکن برای بهره‌گیری استفاده شود. از دستگاه پرکن آب معدنی با درجات انتقال، کشش و دمیدن مناسب با توجه به ابعاد ظرف و دستگاه استفاده می‌شود تا بتوان درون بطری یا گالن را با حجم مشخصی از آب معدنی پر کرد.

در خط تولید آب معدنی بر جریان بارگیری و تخلیه مخازن نظارت شده و کنترل دیجیتالی اعمال می‌شود. همچنین می‌توان دستگاه شرینک پک (پوششی نازک و شفاف دور آب معدنی برای بسته بندی و نگهداری چند محصول در کنار هم) را به عنوان مکمل در کنار خط تولید آب معدنی مورد استفاده قرار داد تا خط بسته بندی آب معدنی کامل شود.

مدت زمان نصب و راه اندازی خط آب معدنی بین 10 تا 25 روز است که انواع دستگاه پرکن با توجه به نوع استفاده در خط تولید نصب می‌شوند. در مرحله نصب اشکالات و نواقصی که در سیستم‌های دستگاه پرکن آب معدنی رخ دهد توسط شرکت‌های پشتیبانی و تولید خدمات برطرف خواهد شد. سایر وظایف شرکت‌های پشتیبانی و تولید خدمات در راه‌اندازی خط تولید و دستگاه پرکن آب معدنی عبارتند از:

  • آموزش استفاده از دستگاه پرکن آب معدنی
  • برطرف کردن نواقص سیستمی
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • تضمین کیفیت
ارزان ترین دستگاه پرکن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکن آب آشامیدنی با توجه به نوع کارکرد آن متفاوت است. در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پرکن آب معدنی نام برده شده‌اند:

  • مراحل نصب تا بهره برداری بر قیمت تمام شده تاثیر می‌گذارد
  • هرچقدر اندازه دستگاه بزرگ‌تر باشد هزینه بیشتری را باید برای آن پرداخت کرد
  • تعداد نازل‌ها هرچقدر بیشتر باشد قیمت دستگاه پرکن آب معدنی را افزایش می‌دهد
  • جنس دستگاه از متوسط تا بسیار با کیفیت متغییر است که روی قیمت تاثیر می‌گذارد
  • خطی یا روتاری بودن دستگاه پرکن آب معدنی نیز از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت است
  • در دستگاه پرکن آب معدنی اتوماتیک همه مراحل کار به صورت خودکار انجام می‌شود که قیمت بیشتری نسبت به دستگاه پرکن آب معدنی نیمه اتوماتیک دارد. در دستگاه نیمه اتومات نیاز به نیروی انسانی بوده تا بخشی از کار را انجام دهد

برا اینکه بتوانید بهترین نوع دستگاه پرکن آب معدنی را انتخاب و خریداری نمایید بهتر است با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. پایدار صنعت نوین بهترین تولید کننده انواع دستگاه پرکن بوده که می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان مجرب مجموعه بهره‌مند شده و دستگاه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید.

خرید دستگاه پرکن آب معدنی از پایدار صنعت نوین

پایدار صنعت نوین برترین سازنده ماشین آلات بوده که انواع دستگاه پرکن، ردیف کن، لیبل زن، چسب زن و … را تولید نموده است. ساخت انواع دستگاه‌ها با قطعات با کیفیت انجام گرفته که در منصفانه‌ترین قیمت فروخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان مجموعه پایدار صنعت نوین در ارتباط باشید.:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *