قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک

یکی از تجهیزات مهم در صنایع بسته بندی، دستگاه پرکن مایعات است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.  دستگاه پرکن برای پرکردن انواع مایعات با وزن مشخص است که سایز، مدل و کاربرد‌های مختلفی دارد. استفاده از چنین دستگاهی باعث افزایش سرعت و دقت در بسته بندی شده که می‌توان آن را در سایز کوچک انتخاب کرد تا ظرف مایعات کم حجم را به وسیله آن پر کرد. استفاده از دستگاه پرکن مایعات کوچک باعث کاهش اتلاف انرژی شده که منجر به افزایش کارایی می‌شود.

پرکن مایعات کوچک در صنایع مختلفی نظیر بهداشتی، دارویی، آرایشی، غذایی، نوشیدنی و … کاربرد دارد که محصولات در ظروف مختلف پر شده که توسط چنین دستگاه‌هایی از اتلاف مایعات جلوگیری می‌شود  و هزینه‌های جانبی را کاهش می‌دهد در نتیجه بهره‌وری افزایش می‌یابد.

انواع دستگاه پرکن مایعات کوچک

دستگاه پرکن مایعات کوچک در مدل و شکل‌های متنوعی تولید می‌شود که تقسیم بندی آن‌ها بر اساس نوع مایعات است زیرا مایعات خود به دو دسته رقیق و غلیظ تقسیم می‌شوند. نوع مایع در انتخاب دستگاه پرکن مایعات کوچک تاثیر گذار است. دستگاه پرکن مایعات کوچک به دو دسته دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق تقسیم می‌شوند.

خرید دستگاه پرکن مایعات کوچک

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات کوچک که برای مایعات غلیظ به کار می‌رود، پرکن مایعات غلیظ است. این نوع دستگاه برای مایعاتی که غلظت یا ویسکوزیته بالا دارند مانند روغن صنعتی، عسل، سس، شربت، مربا، خامه، ماست، رب گوجه فرنگی و … مناسب است. برای پرکردن مایع غلیظ فرایند از کف ظرف آغاز می‌شود که با این روش ظرف تا حجم مشخصی به طور کامل پر شده و هوا درون ظرف ایجاد نمی‌شود.

از صنایع دیگری که از پرکن مایعات کوچک استفاده می‌کند، صنایع شیمیایی است که برای پر کردن مایعات شوینده، صنعتی و مایعات دارویی به کار می‌رود. دستگاه پرکن مایعات غلیظ را می‌توان به دسته بندی جزئی‌تری تقسیم کرد که که هرکدام کاربردهای مختلفی دارند که باید نوع مناسب آن انتخاب شود.

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

پرکن مایعات کوچک که غلیظ هستند، انواع مختلفی دارد، از جمله:

  • دستگاه پرکن مایعات پمپی: در دستگاه پرکن پمپی با استفاده از مکانیزم پمپ، مایعات غلیظ و سنگین همچون گریس، چسب و مایعات حباب‌دار با قدرت و فشار بالا در ظرف پر می‌شوند.
  • پر کن مایع سیلندر و پیستون: پرکن مایعات پیستونی با یک سیلندر و پیستون کار کرده که دقت بالایی دارد.
  • پر کن اسپری: در پرکن اسپری مایعات توسط فشار بالای گاز در بطری یا ظروف پر می‌شود.
  • پرکن مایعات روتاری (دایره‌ای): در دستگاه پرکن مایعات روتاری بطری یا ظروف در مسیر صفحه گردان به شکل دایره حرکت کرده و توسط نازل‌ها عملیات پر شدن انجام می‌شود.
  • پرکن مایعات خطی: در پرکن خطی ظروف یا بطری‌ها در یک خط قرار گرفته به ترتیب توسط نازل‌ها پر می‌شوند.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

نوع دیگری از پرکن مایعات کوچک، دستگاه پرکن مایعات رقیق است که برای مایعات کم غلظت مانند آب معدنی، دوغ، نوشابه، دلستر، مایعات شیمیایی و … کاربرد دارد. دستگاه پرکن مایعات رقیق به دسته بندی‌های جزئی‌تری تقسیم می‌شود که با توجه به نوع مایعات عملکرد متفاوت دارند. برای تهیه دستگاه مناسب باید نوع مایع را از نظر غلظت در نظر گرفت تا کارایی مفید و اثربخشی داشته باشد.

فروش دستگاه پرکن مایعات کوچک

انواع دستگاه پر کن مایعات رقیق

پرکن مایعات رقیق انواع مختلفی دارد، از جمله:

  • دستگاه پر کن مایع ثقلی: پرکن مایعات ثقلی بر اساس وزن مایع و نیروی جاذبه زمین کار می‌کند که وقتی نازل‌ها باز می‌شوند فشار ثقل مخزن باعث جاری شدن مایع رقیق به سمت بطری یا ظرف می‌شوند.
  • پر کن مایع سرریز: پرکن مایعات سرریز یا اورفلو (overflow) برای مایعات رقیق و نیمه غلیظ کاربرد دارد که عملکرد آن پیشرفته است.
  • پرکن مایع تری بلوک: در دستگاه‌های تری بلوک ابتدا فرایند شستشوی بطری یا ظروف انجام شده سپس توسط نازل‌ها مایع به درون ظرف سرریز می‌شود و در انتهای کار عملیات درب گذاری و کیپ کردن ظروف انجام می‌شود.
  • پرکن مایع منو بلوک: در پرکن مایع مونو بلوک برخلاف تری بلوک عملیات شستشوی بطری انجام نشده بلکه فقط توسط نازل‌ها مایع مورد نظر در ظرف پر شده و در انتها می‌تواند فرایند درب گذاری انجام شود.

قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک

برای خرید پرکن مایعات کوچک می‌بایست بودجه‌ای را در نظر گرفت. قیمت‌های ارائه شده در بازار برای پرکن مایعات بسیار با یکدیگر متفاوت هستند که دلیل تفاوت آن‌ها به عواملی همچون اتومات یا نیمه اتومات بودن، خطی یا روتاری بودن، جنس دستگاه، برق مصرفی (سه فاز یا تک فاز)، تری بلوک یا منو بلوک بودن، تعداد نازل‌ها (تک نازله یا چند نازل) و … بستگی دارد.

برای اینکه بتوانید نوع مناسب پرکن مایعات کوچک را برای کارخانه یا کارگاه خود انتخاب کنید، می‌توانید از مشاوران مجموعه پایدار صنعت نوین کمک بگیرید که دلسوزانه آماده ارائه راهنمایی‌های لازم هستند.

بهترین دستگاه پرکن مایعات کوچک

خرید دستگاه پرکن مایعات کوچک از پایدار صنعت نوین

پایدار صنعت نوین با 15 سال سابقه درخشان سازنده انواع انواع ماشین آلات و دستگاه‌ها بوده که می‌توانید از طریق آن بهترین پرکن مایعات کوچک را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. کارشناسان فروش پایدار صنعت نوین درباره تجهیزات مناسب و مدنظر شما توضیحات لازم را ارائه خواهند داد و پاسخگوی سوالات شما هستند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *