لیبل زن پشت چسب دار

در صنایع مختلف تولیدی از بسته بندی های متنوع مانند قوطی، بطری، شیشه، پت، کارتن و غیره استفاده می شود. ظاهر این بسته بندی ها تاثیر بسیار زیادی بر جلب توجه مشتری و افزایش فروش دارد، بنابراین صاحبان کارخانه ها سعی می کنند تا از بسته بندی های با کیفیت و دارای مشخصات کامل محصول و برند خاص خود استفاده کنند تا فروش بیشتری داشته باشند. مشخصاتی همچون تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات محصول، طرز استفاده، بارکد، برند و غیره از جمله مواردی هستند که بر روی محصولات درج می شوند. این مشخصات باید به صورت چاپ شده بر روی بسته بندی محصولات چسابنده شوند. صنایع مختلف تولیدی، لیبل یا همان برچسب که مشخصات کالا بر روی آن چاپ شده است را بر روی بسته بندی محصولات می چسبانند. برای این منظور اگر از نیروی انسانی استفاده شود مسلما هزینه و زمان بیشتری برده و همچنین امکان بروز خطا و بی نظمی هم وجود دارد. دستگاه لیبل زن پشت چسب دار یکی از ماشین های صنعتی و بسیار پرکاربرد در خطوط بسته بندی است که بدون نیاز به نیروی انسانی کار کرده و با سرعت بالایی توانایی چسباندن لیبل های زیادی را بر روی محصولات با سرعت بالایی دارد و باعث افزایش کیفیت و سرعت بسته بندی محصولات و در پی آن افزایش فروش و سود آوری کارخانه می شود. در ادامه با مجموعه پایدار صنعت نوین همراه باشید تا به معرفی دستگاه لیبل زن پشت چسب دار بپردازیم:

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار و انواع آن

این دستگاه یک ماشین بسیار پر کاربرد در خطوط بسته بندی کارخانه ها است که عمل چسابندن لیبل یا همان برچسب را بر روی بسته بندی محصولات انجام می دهد. بر روی این لیبل ها اطلاعات محصول، تاریخ تولید و انقضا، طریقه مصرف، بارکد و غیره چاپ می شوند. در واقع لیبل ها یکی از مهم ترین بخش های بسته بندی محصولات هستند و مشتریان با مشاهده و خواندن مطالب درج شده بر روی لیبل ها خرید ر انجام می دهند. بنابراین کیفیت چاپ برچسب، نظم و ظاهر آن تاثیر زیادی بر روی افزایش فروش دارد. این دستگاه لیبل ها را با سرعت بسیار زیادی و با نظم و دقت بالا بر روی بسته بندی محصولات می چسباند و باعث افزایش سرعت تولید و بسته بندی کارخانه می شود. ماشین برچسب زن پشت چسب دار نیز مانند دیگر دستگاه های مورد استفاده در صنایع تولیدی در انواع مختلفی تولید می شود و پاسخگوی هرگونه نیاز کارخانه ها با ظرفیت های تولید متفاوت است. این دستگاه در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار موجود است.

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار دستی

این دستگاه همانطور که از اسم آن مشخص است، عمل چسباندن و محل قرار گیری لیبل ها توسط نیروی انسانی انجام می شود. این دستگاه مناسب کارگاه های کوچک تولیدی با ظرفیت تولید کم و متوسط، فروشگاه ها و مصارف خانگی هستند و قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر نمونه ها دارند. البته که چسباندن لیبل ها توسط نیروی انسانی کاری بسیار زمان بر بوده و همچنین امکان بروز خطا و بی نظمی در آن وجود دارد.

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار دستی

دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک یا رومیزی

برای کارگاه های کوچک تولیدی با حجم تولیدات متوسط این دستگاه گزینه بسیار مناسبی است. دستگاه لیبل زن رو میزی با برق شهری کار کرده و دارای سیستم مکنده لیبل است تا لیبل ها از روب جدا شده و بر روی بسته بندی چسبانده شوند، در این دستگاه حتما باید از لیبل های رولی و پشت چسب دار استفاده شود و لیبل های ورقه ای در این دستگاه کارایی ندارند. این دستگاه کاملا بدون صدا بوده و فضای کمی اشغال می کند و ظروف بسته بندی باید توسط نیروی انسانی به دستگاه وارد شده و یا بعد از لیبل زدن جمع اوری شوند، به هر حال این دستگاه تاثیر بسبار زیادی بر افزایش سرعت و کیفیت چسباندن لیبل ها دارد. دستگاه لیبل زن رومیزی بر اساس شکل ظروف بسته بندی محصولات نیز در دو نوع مناسب  ظروف دوار و ظروف تخت یا کتابی ساخته می شود.

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک

فعالیت این دستگاه تماما به صورت خود کار بوده و هیچگونه نیازی به نیروی انسانی ندارد، فقط یک اپراتور متخصص و آشنا به دستگاه فعالیت آن را کنترل کرده و یا در صورت نیاز تنظیمات را با توجه به ابعاد ظروف تغییر می دهد. این دستگاه با سرعت بسیار بالایی کار کرده و با نظم و دقت زیادی لیبل ها را بر روی بسته بندی محصولات می چسباند. دستگاه لیبل زن اتوماتیک نیز با توجه به نوع ظروف بسته بندی و تعداد برچسب ها در نمونه های مختلفی ساخته می شود که در ادامه با آنها آشنا می شوید

دستگاه لیبل زن گرد پشت چسب دار

این دستگاه همانطور که از اسم ان پیدا است عمل لیبل زدن بر روی ظروف گرد و یا دوار را به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی انجام می دهد. در این دستگاه می توان با توجه به ابعاد بطری های بسته بندی ابعاد بخش لیبل زن و برچسب ها را نیز تنظیم کرد. از این دستگاه برای لیبل زدن بر روی طروف بسته بندی دوار یا گرد مانند قوطی کنسرو، ظرف روغن، بطری هایی که بدنه ها به صورت دوار است و غیره استفاده می شود.

دستگاه لیبل زن ظروف کتابی یا تخت

این نوع از دستگاه لیبل زن برای بسته بندی هایی که به صورت تخت هستند و یا درب ظروف استفاده می شود که امکان تعبیه یک یا دو لاین لیبل زن در قسمت فوقاتی دستگاه وجود دارد.دستگاه لیبل زن ظروف کتابی یا تخت

دستگاه لیبل زن ظروف کتابی یا تخت

دستگاه لیبل زن زیر و روی محصول

این دستگاه توانایی چسباندن همزمان لیبل در زیر و روی ظروف بسته بندی را دارد. دستگاه دارای دو لاین لیبل زن در بخش زیر و بالای دستگاه است و بدون نیاز به نیروی انسانی و کاملا اتوماتیک کار می کند.

دستگاه لیبل زن چندکاره

این دستگاه توانایی چسباندن چند نوع لیبل گرد و یا تخت در قسمت های مختلف ظروف بسته بندی را دارد و کارایی بیشتری نسبت به نمونه های قبلی داشته و در اغلب کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیبل زن چند وجهی

نمونه دیگری از این دستگاه که توانایی چسابندن لیبل ها ر روی ظروفی با اشکال مختلف را دارد.

دستگاه لیبل زن شیرینگ

این دستگاه برای پلمپ کردن ظروف خیار شور، سس، رب گوجه فرنگی و غیره و همچنین قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری های نوشابه و ابمیوه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه به این صورت است که بعد از قرار دادن غلاف مورد نظر بر روی ظروف، دستگاه به طور اتوماتیک ظرف ها را وارد تونل حرارتی کرده و غلاف به دور ظروف بسته بندی چسبیده شده و سپس ظروف آماده از نوار نقاله دستگاه خارج می شوند

قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسبدار

با توجه به توضیحاتی که راجع به انواع دستگاه های لیبل زن داده شد می دانیم که نمونه دستی و رومیزی از قیمت کمتری نسبت به نمونه های تمام اتوماتیک آن دارد. موارد زیادی بر تعیین قیمت دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تاثیر می گذارد که از جمله این موارد می توان به نوع دستگاه، اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه، تعداد لاین های لیبل زن، ظرفیت و سرعت انجام کار دستگاه، جنس و کیفیت قطعات مورد استفاده، شرکت سازنده، وارداتی و یا تولید داخل بودن دستگاه و قطعات آن و غیره اشاره کرد.

خرید دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

در هنگام خرید این دستگاه در ابتدا به حجم ظرفیت کارخانه و یا کارگاه خود توجه کنید تا بتوانید نمونه مناسبی از این دستگاه را تهیه کرده و سرعت بسته بندی را افزایش دهید. به عنوان مثال در صنایع بزرگ تولیدی به دلیل ظرفیت تولید بالا بهتر است که از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده کرده تا بتوان سرعت بسته بندی را افزایش داد و پاسخگوی حجم بالای تولید باشد. در کارگاه های کوچک خانکی و یا فروشگاه ها نیز می توان از نمونه های دستی و یا رومیزی اسن دستگاه استفاده کرد و باعث افزایش سرعت تولید و بسته بندی شد.

توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت معتبر و با سابقه در این زمینه انجام دهید و از جنس و کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه اطمینان کافی داشته باشید. بهتر است که دستگاه خریداری شده دارای گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوان از این خدمات استفاده کرد.

دستگاه لیبل پرینتر پشت چسب دار

این دستگاه صرفا چاپ لیبل را بر روی مقواهای پشت چسبدار در ابعاد و طرح های مختلف انجام می دهد. این دستگاه با نام های دیگری مانند چاپگر بارکد برچسبدار نیز شناخته می شود که برای چاپ بارکد، لوگو، مشخصات و غیره بر روی رول های پشت چسبدار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو نوع رو میزی و صنعتی ساخته می شود که نمونه های رو میزی مناسب فروشگاه ها و مراکز خرید هستند و نمونه های صنعتی به دلیل سرعت بالا مناسب چاپ با تیراژ های بسیار بالا هستند. مسلما نمونه های رومیزی این دستگاه قیمت کمتری نسبت به انواع صنعتی آن دارند. در هنگام خرید پرینتر لیبل زن پشت چسبدار در قدم اول به میزان استفاده خود توجه کنید که اگر برای فروشگاه می خواهید این دستگاه را تهیه کنید نمونه های رومیزی این دستگاه بهترین گزینه هستند و فضای کمتری را اشغال کرده و همچنین پاسخگوی نیاز فروشگاه های کوچک و بزرگ هستند. اگر برای کارخانه و صنایع تولیدی بزرگ به پرینتر لیبل زن پشت چسب دار احتیاج دارید بهتر است که از نمونهای صنعتی این دستگاه انتخاب کنید تا باعث افزایش سرعت چاپ در کارخانه شود.

فروش دستگاه لیبل زن پشت چسب دار و پرینتر لیبل زن

اگر برای کارخانه خود نیاز به دستگاه های لیبل زن و پرینتر لیبل زن دارید و به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز فروش دستگاه لیبل زن پشت چسب دار و پرینتر لیبل زن هستید پیشنهاد می کنیم حتما از وب سایت مجموعه پایدار نوین صنعت دیدن کرده و از خدمات و مشاوره های رایگان قبل از خرید در این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید لیبل زن پشت چسب دار از پایدار صنعت نوین

شرکت ماشین سازی پایدار صنعت نوین برترین شرکت سازنده لیبل زن پشت چسب دار است که بیش از 50 پروژه موفق در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات را اجرا و ارائه نموده است. علاوه بر دستگاه تولید لیبل پشت چسب دار خدمات دیگری از سوی مجموعه پایدار صنعت نوین ارائه شده است که شامل دستگاه چسب زن کارتن، دستگاه میز ترافیک بسته بندی، دستگاه دربند روتاری، دستگاه ردیف کن بطری و … است.

برای تماس با کارشناسان پایدار صنعت نوین و دریافت مشاوره رایگان و خرید دستگاه‌های با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید اقدام نمایید.:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585 / 09129278045
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

با خرید از این مجموعه می توانید تمام دستگاه های مورد نیاز کارخانه خود را به صورت یکجا و با قیمتی بسیار مناسب و سود کمتر خریداری کرده و خطوط تولید و بسته بندی کارخانه را تجهیز کرده و باعث افزایش سرعت تولید و بهره وری و سود اوری بیشتر شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *