لیبل زن opp

لیبل زن opp

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و نیاز رو افزون به مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و غیره در صنایع مختلف تولیدی با حجم تولیدات بسیار بالا رو به رو هستیم.کارخانه ها و صنایع مختلف سعی می کنند تا از حداکثر توان خود برای تولید محصولات مختلف استفاده کرده تا پاسخگوی نیاز جمعیت باشند، برای افزایش سرعت تولید در صنایع مختلف نیاز است از یک سری تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و با سرعت عمل بالا استفاده کرد تا بتوان در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از محصولات را تولید کرده و به بازار مصرف رساند. علاوه بر افزایش سرعت تولید در کارخانه ها، سرعت و کیفیت بسته بندی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از یک بسته بندی با کیفیت و دارای ظاهری مناسب برای محصولات باعث افزایش مدت نگهداری محصول و همچنین جلب توجه مشتری و فروش بیشتر می شود. بنابراین در خطوط بسته بندی کارخانه ها باید از دستگاه های جدیدتر و کارامدتری برای انجام بسته بندی با کیفیت استفاده کرد. محصولاتی که خریداری می کنیم اغلب دارای یک بخش توضیحات، تاریخ تولید و انقضاء، ترکیبات محصول، برند و نام تجاری تولید کننده و غیره است که بر روی بسته بندی محصولات چسبانده شده است. در خطوط بسته بندی کارخانه ها دستگاهی به نام لیبل زن وجود دارد که برچسب هایی حاوی این اطلاعات را بر روی بسته بندی محصولات می چسابند. در ادامه با مجموعه پایدار صنعت نوین همراه باشید تا به معرفی دستگاه لیبل زن opp بپردازیم:

مشخصات و کاربرد دستگاه لیبل زن opp

دستگاه لیبل زن مانند سایر ماشین های صنعتی که در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند در نمونه های مختلفی تولید می شود تا پسخگوی نیاز هر نوع بسته بندی محصولات باشد. ماشین برچسب زن او پی پی با توجه به نوع بسته بندی محصولات مانند دوار یا گرد، تخت، چندوجهی و غیره در انواع مختلفی ساخته می شود تا لیبل ها را با کیفیت بیشتری بر روی ظروف بسته بندی با شکل های مختلف بچسباند. برای چسباندن  لیبل بر روی ظروف گرد یا دوار از دستگاه لیبل زن او پی پی استفاده می شود. از جمله محصولاتی که در ظروف دوار بسته بندی می شوند می توان به آب معدنی، دوغ، نوشابه، مواد شوینده، آبمیوه ها، روغن های خوراکی و صنعتی و به طور کلی مایعات اشاره کرد. این دستگاه با سرعت بسیار بالایی کار کرده و در مدت زمان کوتاهی توانایی چسباندن لیبل بر روی تعداد زیادی از ظروف بسته بندی را دارد. با استفاده از این دستگاه در خطوط بسته بندی کارخانه ها سرعت بسته بندی بسیار افزایش یافته و می توان ظرفیت تولید را نیز بالاتر برد. دستگاه لیبل زن opp دارای بخش های مختلف موتور، سنسور، سیستم کنترل، پمپ چسب، تیغه، گیربکس و غیره است که این بخش ها طبق مکانیسم خاصی کار کرده و در نهایت با سرعت بالایی توانایی چسباندن لیبل ها را با کیفیت و دقت زیادی دارد.

مزایای دستگاه لیبل زن او پی پی

یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه سرعت عمل بسیار بالای آن است که در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی از بسته بندی ها لیبل خورده و آماده ورود به بازار می شوند که این مزیت باعث افزایش سرعت تولید و در پی ان افزایش سود اوری کارخانه می شود.

این دستگاه تمامی لیبل ها را با دقت و ظرافت بسیار بالایی چسبانده و امکان تنظیم میزان چسب نیز وجود دارد، این ویژگی باعث می شود که میزان چسب مصرف شده کاهش یافته و هزینه های بسته بندی و در پی آن هزینه نهایی محصول مورد نظر نیز کاهش یابد که این مورد باعث جلب توجه مشتری و فروش بیشتر نیز می شود.

از دیگر مزیت های ماشین لیبل زن او پی پی تمام اتوماتیک بودن ان است که بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی با دقت و ظرافت بالا و سرعت بسیار زیادی عمل لیبل زدن را انجام می دهد که این مزیت باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی و همچنین کاهش خطا در هنگام لیبل زدن نیز می شود.

ماشین برچسب زن او پی پی

قیمت دستگاه لیبل زن opp

این دستگاه نیز با توجه به نیاز کارخانه ها با ظرفیت های متنوعی ساخته می شود. عوامل زیادی بر تعیین قیمت این دستگاه تاثیر می گذارند که از جمله این عوامل می توان به جنس و کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه، ظرفیت دستگاه، ابعاد ظروف بسته بندی که قرار است در دستگاه لیبل زده شوند، شرکت تولید کننده، جنس صفحات و بخش های مختلف دستگاه، وارداتی و یا تولید داخل بودن قطعات و یا خود دستگاه و غیره اشاره کرد. اگر چه ممکن است دستگاه از قیمت بالایی برخوردار باشد اما مزیت های مهمی مانند سرعت عملکرد بالا و دقت و ظرافت و تمام اتوماتیک بودن دستگاه باعث افزایش سرعت بسته بندی در کارخانه ها و در پی آن افزایش ظرفیت تولید و فروش بیشتر می شود بنابراین وجود چنین دستگاهی در کارخانه ها و صنایع بزرگ تولیدی بسیار ضروری و مهم بوده و تاثیر زیادی بر افزایش سرعت تولید و بسته بندی دارد.

خرید دستگاه لیبل زن opp

با توجه به توضیحات داده شده راجع به مزیت های بسیار مهم این دستگاه در هنگام خرید در قدم اول به ظرفیت تولید کارخانه توجه داشته باشید، این دستگاه به دلیل سرعت عملکرد بالا مناسب صنایع بزرگ با ظرفیت تولیدی بالا است.

توجه داشته باشید که قطعات و بخش های مختلف دستگاه مورد نظر از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشند. بهترین جنس برای بخش های مختلف این دستگاه استیل ضد زنگ است تا بتوان برای مدت طولانی بدون هیچگونه آسیب از آن استفاده کرده و در صورت نیاز بتوان به راحتی آن را شسشتو داده و مجددا مورد استفاده قرار داد.

سعی کنید خرید خود را از یک شرکت معتبر و با سایقه در این زمینه انجام دهید و از جنس و کیفیت دستگاه مورد نظر اطمینان کافی داشته باشید. بهتر است که دستگاه خریداری شده دارای دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل احتمالی بتوانید با خیالی آسوده از این خدمات استفاده کنید.

خرید دستگاه لیبل زن opp از پایدار صنعت نوین

شرکت ماشین سازی پایدار صنعت نوین بهترین شرکت سازنده دستگاه لیبل زن opp است که بیش از 50 پروژه موفق در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات را اجرا و ارائه نموده است. علاوه بر ماشین پرکن خدمات دیگری از سوی مجموعه پایدار صنعت نوین ارائه شده است که شامل دستگاه لیبل زن، دستگاه چسب زن کارتن، دستگاه میز ترافیک بسته بندی، دستگاه دربند روتاری، دستگاه ردیف کن بطری و … است.

برای تماس با بهترین سازنده دستگاه لیبل زن opp در ایران و خرید دستگاه‌های با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید اقدام نمایید.:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

با خرید مستقیم از این مجموعه می توانید تمامی دستگاه های مورد نیاز را به صورت یکجا و با قیمتی بسیار مناسب و سود کمتر خریداری کرده و کارخانه خود را تجهیز کنید و باعث افزایش سرعت تولید و بسته بندی و در پی ان افزایش بهره وری و سود اوری بیشتر کارخانه خود شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *