خرید و قیمت دستگاه چسب زن کارتن

در کارخانه ها و صنایع بزرگ تولیدی به دلیل ظرفیت تولید بالا و حجم محصولاتی که تولید می شوند باید از یک سری تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و پیشرفته استفاده کرد تا سرعت تولید افزایش پیدا کرده و بتوان در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از محصولات را تولید و بسته بندی کرد. بسته بندی یکی از مهم ترین مراحل تولید در کارخانه های مختلف است. برای اینکه ماندگاری محصولات بالا رفته و همچنین باعث جلب توجه مشتری شود نیاز است که حتما از یک بسته بندی مناسب و با کیفیت برای محصولات استفاده کرد.

محصولاتی مانند مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و غیره نیاز به بسته بندی های کوچک و بزرگ دارند که به محصولات درون قوطی، بطری و یا کارتن های مختلف بسته بندی شده و در تعداد مشخصی درون کارتن های بزرگتری قرار گرفته و وارد بازار مصرف می شوند. برای اینکه کیفیت بسته بندی کارتن ها بالا رفته و در مراحل توزیع و فروش دچار آسیب نشوند باید از چسب های مخصوص برای بسته بندی کارتن ها استفاده کرد.

در کارخانه های بزرگ از دستگاه چسب زن صنعتی برای این منظور استفاده می شود. این دستگاه یک ماشین صنعتی بسیار پرکاربرد در خطوط بسته بندی است که در انواع مختلفی تولید می شود. با مجموعه پایدار صنعت نوین همراه باشید تا به معرفی دستگاه چسب زن کارتن بپردازیم:

دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک و عملکرد آن

همانطور که گقته شد در خطوط بسته بندی کارخانه ها برای افزایش سرعت و کیفیت بسته بندی از دستگاه چسب زن کارن استفاده می شود. این دستگاه یک ماشین صنعتی و بسیار پر کاربرد است که مانند دیگر ماشین های صنعتی در نمونه های مختلفی تولید می شود. نمونه دستگاه چسب زن اتوماتیک یکی از پر کاربردترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط بسته بندی در کارخانه و صنایع بزرگ تولیدی است.

این دستگاه همانطو رکه از اسم آن مشخص است عمل چسب زدن بخش های مختلف یک کارتن بسته بندی را با سرعت بسیار بالا و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می دهد. دستگاه چسب زن کارتن دارای دو بخش اصلی نوار نقاله و بخش چسب زن است. کارتن های بسته بندی به ترتیب و با نظم خاصی بر روی نوار نقاله حرکت می کنند، سپس کارتن ها وارد بخش چسب زن شده و قسمت هایی از کارتن که قرار است بسته شده و چسب زده شود توسط دستگاه انجام می شود.

همچنین بخوانید: دستگاه تاریخ زن روی بطری

این دستگاه امکان تنظیم کردن ابعاد چسب و ابعاد کارتن را دارد تا عمل چسب زدن با کیفیت بالاتر و متناسب با ابعادکارتن ها انجام شود. این دستگاه بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی کارکرده و فقط نیاز به یک اپراتور است تا فعالیت دستگاه را کنترل کرده و در صورت نیاز تنظیمات آن را با توجه به کارتن های بسته بندی و ابعاد آن ها تغییر دهد.

انواع دستگاه چسب زن

این دستگاه نیز مانند سایر ماشین های صنعتی با انواع مختلفی ساخته می شود که با توجه به حجم تولید کارخانه خود می توانید نمونه مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه با نمونه های مختلف این دستگاه آشنا می شوید:

دستگاه چسب زن دستی

در این دستگاه همانطور که از اسم آن پیداست، عمل چسب زدن با دست انجام می شود که اندازه برش های چسب و محل قرار گیری آن توسط نیروی انسانی انتخاب شده و انجام می شود. این دستگاه ساده ترین نمونه دستگاه چسب زن است و به دلیل قیمت مناسب و کاربری راحت مناسب فوشگاه ها و کارگاه های کوچک تولیدی است.

    قیمت دستگاه چسب زن کارتندستگاه چسب زن نیمه اتوماتیک

    بخشی از عملکرد این دستگاه توسط نیروی انسانی و بخشی دیگر توسط خود دستگاه انجام می شود به همین دلیل به آن نیمه اتوماتیک می گویند. در دستگاه چسب زن نیمه اتوماتیک تا کردن بخش هایی از کارتن که قرار است چسب زده شود توسط نیروی نسانی انجام شده و وارد دستگاه می شود و دستگاه فقط عمل چسب زدن را انجام می دهد. این نوع دستگاه مناسب کارخانه های تولیدی که ظرفیت آنها متوسط و رو به بالا است می باشد.

    دستگاه چسب زن تمام اتوماتیک

    همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، تمام مراحل چسب زدن کارتن ازجمله حرکت کارتن بر روی نوار نقاله، تا زدن بخش خای مختلف کارتن، چسب زدن و خارج شدن کارتن بسته بندی از دستگاهد توسط خود ماشین و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می شود. دستگاه چسب زن اتوماتیک مناسب صنایع تولیدی بزرگ و با ظرفیت تولیدی بالا است که باعث افزایش سرعت بسته بندی و کاهش نیاز به نیروی انسانی می شود.  دستگاه چسب زن دو موتوره نمونه پیشرفته ای از این دستگه است که عمل چسب زدن زیر و روی کارتن ها را به صورت همزمان انجام می دهد.
    خرید اینترنتی دستگاه چسب زن کارتن

    قیمت دستگاه چسب زن کارتن

    با توجه با اینکه این دستگاه در نمونه های مختلفی ساخته می شود، مسلما نمونه دستی این دستگاه کمترین قیمت را نسبت به سایر نمونه ها و نسبت به کارایی آن دارد. موارد زیادی بر تعیین قیمت دستگاه چسب زن کارتن تاثیر می گذارند که از جمله این موارد می توان به اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه، جنس و کیفیت قطعات و بخش ها مختلف دستگاه، شرکت و یا تولید کننده دستگاه، وارداتی و یا تولید داخل بودن قطعات و غیره اشاره کرد.

    خرید دستگاه چسب زن کارتن

    با توجه به توضیحاتی که راجع به انواع دستگاه چسب زن کارتن و مشخصات هر یک از آن ها داده شد، در هنگام خرید دستگاه چسب زن کارتن در قدم اول به ظرفیت تولید کارخانه و یا کارگاه خود توجه داشته باشید تا بتوانید نمونه مناسبی از این دستگاه را انتخاب و خریداری کرده و باعث افزایش سرعت بسته بندی و در نهایت افزایش سوداوری کارخانه خود شوید. برای کارخانه های بزرگ تولیدی مسلما نمونه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک این دستگاه بهترین گزینه هستند.

    در هنگام انتخاب دستگاه چسب زن کارتن حتما به جنس و کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه و شرکت سازنده آن توجه داشته باشید که حتما خرید خود را از یک شرکت و یا تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه انجام داده و حتما تمامی قطعات و بخش های مختلف دستگاه در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا بتوان برای مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کرد. با خرید یک دستگاه باکیفیت هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه در طولانی مدت نیز کاهش میابد.

    همچنین بخوانید: دستگاه لیبل زن روی بطری

    33

    دقت داشته باشید که دستگاه مورد نظر دارای دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل حتمالی بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

    مجموعه پایدار صنعت نوین با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی صنایع غذایی مانند دستگاه پر کن بطری، ردیف کن بطری، چسب زن، لیبل زن و غیره فعالیت می کند. این مجموعه به کمک مهندسان و کارشناسان با تجربه در این زمینه و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانایی ساخت پیشرفته ترین دستگاه ها را داشته و سعی بر هرچه بهتر کردن کیفیت محصولات خود دارد.

    با استفاده از مشاوره های رایگان قبل از خرید در این مجموعه می توانید با توجه به حجم و ظرفیت تولیدی کارخانه خود نمونه مناسبی از دستگاه ها را خریداری کرده و باعث افزایش سرعت تولید و سود آوری و بهره وری بیشتر کارخانه خود شوید.

    خرید دستگاه چسب زن کارتن از پایدار صنعت نوین

    شرکت ماشین سازی پایدار صنعت نوین بهترین شرکت سازنده دستگاه چسب زن کارتن است که بیش از 50 پروژه موفق در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات را اجرا و ارائه نموده است. علاوه بر ماشین پرکن خدمات دیگری از سوی مجموعه پایدار صنعت نوین ارائه شده است که شامل دستگاه لیبل زن، دستگاه چسب زن کارتن، دستگاه میز ترافیک بسته بندی، دستگاه دربند روتاری، دستگاه ردیف کن بطری و … است.

    برای تماس با بهترین سازنده دستگاه چسب زن کارتن در ایران و خرید دستگاه‌های با کیفیت عالی و قیمت مناسب، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت دستگاه چسب زن کارتن و خرید چسب زن کارتن از طریق راه‌های ارتباطی زیر می‌توانید اقدام نمایید.

    • تلفن: 09029098767 / 09126643585
    • واتساپ: 09029098767
    • وبسایت: paydarsanaat.com
    • ایمیل: info@paydarsanaat.com
    • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41
    • شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین: 02146847283

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *