خرید جدیدترین دستگاه پرکن دوغ

دوغ یک نوشیدنی محبوب مبتنی بر شیر است. این نوشیدنی نه تنها در دوغ، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد. دوغ موجود در بازار در 2 نوع لیوان یا بطری تولید می شود. از آنجایی که اولین شرط در بسته بندی محصولات مایع رعایت بهداشت است، دستگاه پرکن دوغ جزء لاینفک تولید دوغ حتی در کارهای خانگی محسوب می شود.

آیا تا به حال فکر کرده اید که نوشیدنی ها چگونه در ظروف پلاستیکی یا فلزی و شیشه ای قرار می گیرند؟ در پاسخ باید گفت که دستگاه پرکن مایع وظیفه پرکردن ظروف مختلف مایعات را بر عهده دارد. اما آیا می توان هر مایعی را با دستگاه پرکن مایع بسته بندی کرد؟

پاسخ خیر است. برای بسته بندی هر مایع بسته به ماهیت آن باید از دستگاه مناسب برای آن مایع استفاده شود. به عنوان مثال، برای پر کردن بطری های دوغ باید از دستگاه پرکن مخصوص دوغ استفاده کنید.

دستگاه پرکن دوغ چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه پرکن دوغ مناسب بسته بندی دوغ شیشه ای است، دوغ را داخل لیوان هایی با دهانه های مختلف می ریزد و سپس درب آن را با فویل می بندد. دو نوع دستگاه پرکن شیشه خطی و چرخشی در بازار وجود دارد. این دستگاه ها در 3 نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای انواع مشاغل تولید می شوند که با توجه به نیاز مشتری می توان یکی از آنها را پیشنهاد داد.

دستگاه پرکن بطری دوغ چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه پرکن دوغ مناسب برای پر کردن بطری با دستگاه پرکن شیشه دوغ متفاوت است. ماشین های خطی یا گرانشی برای پرکردن دوغ در بطری ها مناسب هستند و بسته بندی قابل قبولی را ارائه می دهند. در واقع دستگاه های گرانشی ساده ترین نوع دستگاه های پرکن بطری دوغ هستند.

دستگاه پرکن دوغ چگونه کار می کند؟

دستگاه های بطری دوغ گرانشی ساده ترین و ارزان ترین دستگاه های بطری دوغ هستند. این دستگاه فقط بطری ها را با توجه به وزن مایع پر می کند. به این ترتیب حجم هر بطری بر اساس زمان پر شدن بطری محاسبه می شود.

سپس دوغ با فشار معین و در زمان معین تزریق می شود. برای مخلوط کردن دوغ در مخزن نگهداری از میکسر در دستگاه استفاده می شود. همزن ها از ته نشین شدن دوغ جلوگیری می کنند تا غلظت تمام بطری ها برابر باشد.

قیمت دستگاه پرکن دوغ

همه ما می دانیم که استفاده از پیشرفته ترین امکانات و فناوری ها مستلزم صرف هزینه است. قیمت دستگاه پرکن دوغ با توجه به ویژگی های آن ممکن است متفاوت باشد. تعداد نازل ها و اتوماتیک یا دستی بودن و حتی جنس بدنه دستگاه و غیره. می تواند بر قیمت دستگاه پرکن دوغ تأثیر بگذارد.

جزئیات دستگاه پرکن دوغ

  • در دستگاه پرکن مایع رقیق، سیستم تزریق را می توان با یکی از 3 روش تزریق با استفاده از پمپ، سیلندر پیستونی یا سیستم ثقلی ساخت. سیستم پرکن مایع در دستگاه پرکن دوغ به روش ثقلی ساخته می شود که بسیار ارزانتر است. در واقع روش گرانش ساده ترین مدل برای پرکردن مایعاتی است که تنها با وزن خود ماده ساخته می شود.
  • با سیستم زمان، هنگام پر کردن بطری دوغ حجم نیز مشخص می شود. تا جایی که فرآیند تزریق با فشار خاصی انجام می شود و بطری تا زمانی که در زمان مشخص شده پر شود متوقف می شود.
  • در نوع اتوماتیک این نوع پرکن، قرار دادن بطری ها زیر نازل ها و پرکردن، بستن درب ها و آب بندی درب ها به صورت خودکار توسط دستگاه انجام می شود.
  • عموماً در محفظه وسایلی که برای پرکردن عدوغ استفاده می شود از میکسر استفاده می شود تا از فرو ریختن محتویات دوغ جلوگیری شود.
  • از سنسورها یا شناورهای مخصوصی برای تعیین سطح مواد در مخزن پرکن استفاده می شود تا فشار تزریق با کوچک شدن مخزن کاهش نیابد و مایع جدید بلافاصله از مخزن اصلی به مخزن تزریق پمپ شود.

دستگاه پرکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دوغ

تعداد دستگاه های پرکن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و نازل های دوغ و به طور کلی مایعات به تعداد تولید بستگی دارد. به عنوان مثال دستگاه پرکن ثقلی 4 نازل اتوماتیک دوغ ظرفیت تولید 2000 بطری 1.5 لیتری در ساعت و دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک 2 نازلی ثقلی ظرفیت تولید 600 بطری 1.5 لیتری در ساعت را دارد.

تولیدکنندگان لبنیات برای جلب رضایت مشتریان خود ضمن تسریع در بسته بندی با ارائه دقت کافی در میزان نوشیدنی به این دستگاه نیاز دارند. نیازی به گفتن نیست که فرآیند پر کردن دوغ کاملاً بهداشتی است.

خرید دستگاه پرکن دوغ از پایدار صنعت نوین

خرید دستگاه پرکن دوغ از پایدار صنعت نوین

برای داشتن دستگاه های با کیفیت برای محصولات و کارخانه خود، باید دستگاه های مورد نیاز خود را از معتبر ترین و بهترین تولید کنندگان این حوزه تهیه کنید. پایدار صنعت نوین یکی از بهترین تولید کننده ها در حوزه دستگاه های صنعتی به خصوص انواع دستگاه پرکن می باشد. با خرید از پایدار نوین بهترین و مطمئن ترین خرید خود را تجربه کنید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات، افتخار دارد سهم کوچکی از صنعت غذایی کشور را سهیم باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌ باشد که با مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، توانسته بیش از 50 پروژه موفق و رضایت مشتری را در این مدت زمان کسب کند.

شما می توانید با خرید دستگاه پرکن مورد نظر خود از خدماتی همچون طراحی سه بعدی، طراحی مهندسی و بازدید قبل از اجرای خطوط کار بهره مند شوید و یک دستگاه عالی و کاربردی را تهیه کنید.

ادرس سایت مجموعه پایدار صنعت نوین:

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • 02146847283
  • 09126643585
  • 09029098767

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *