خرید جدید ترین دستگاه پرکن روغن ترمز

در سال‌های اخیر، دستگاه‌های مختلف پرکن مایعات برای مقاصد مختلف به بازار عرضه شده‌اند که پر کردن و بسته‌بندی مواد مختلف را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کنند. دستگاه پرکن روغن ترمز یکی از پر تقاضاترین دستگاه های صنعتی است که در مدل ها و ویژگی های مختلف موجود می باشد. اگر قصد خرید دستگاه پرکن روغن موتور را دارید، پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

روغن ترمز مایع غلیظی است و ویسکوزیته بالایی دارد، بنابراین از دستگاه پرکن مایع غلیظ برای پر کردن روغن ترمز در ظروف استفاده می شود. از این دستگاه برای پرکردن مایعات با ویسکوزیته بالا مانند روغن زیتون، روغن موتور، عسل، روغن آشپزی، شامپو و مایع ظرفشویی استفاده می شود.

همانطور که می دانید روغن ترمز مایع غلیظی است و ویسکوزیته بالایی دارد، بنابراین از دستگاه پرکن مایع غلیظ برای پرکردن روغن ترمز داخل ظروف استفاده می شود. از این دستگاه برای پرکردن مایعات با ویسکوزیته بالا مانند روغن زیتون، روغن موتور، عسل، روغن آشپزی، شامپو و مایع ظرفشویی استفاده می شود.

چند نوع دستگاه پرکن روغن ترمز وجود دارد؟

این دستگاه ها شامل دستگاه های پرکن مایعات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که هر کدام دارای عملکردهای متفاوتی می باشند.

دستگاه پرکن روغن ترمز تمام اتوماتیک

از این دستگاه ها برای پرکردن انواع ظروف و بطری ها و تکمیل فرآیندهای پرکردن، بسته بندی و برچسب زدن با حداقل تلاش انسان استفاده می شود. برخی از انواع ماشین های پرکن روغن ترمز تمام اتوماتیک حتی فرآیند دربندی را انجام می دهند و اپراتور نیازی به گذاشتن درپوش روی بطری ندارد.

این دستگاه ها برای کارخانه های بزرگ و تولید انبوه بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند، زیرا به نیروی انسانی کمتری نیاز است و درصد خطا و انحراف آن بسیار کم است. با این دستگاه تولیدکنندگان می توانند تا 2000 بطری 1 لیتری در ساعت را با کمترین درصد خطا پر کنند.

همچنین بخوانید: دستگاه پرکن شامپو

دستگاه پرکن روغن ترمز نیمه اتوماتیک

این دستگاه به اپراتور نیاز دارد. به گونه ای که ظروف را زیر نازل قرار دهید و دریچه نازل را باز کنید و اجازه دهید مایع ترمز به داخل ظروف تخلیه شود. در مواردی استفاده می شود که راندمان تولید پایین باشد و محصولات به صورت فله ای نباشند. به دلیل نیاز به نیروی انسانی برای کارخانه های بزرگ مناسب نیست.

ویژگی های دستگاه پرکن روغن ترمز

  • رابط انسان و ماشین
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • جابجایی با دقت بالا
  • برنامه کنترل PLC
  • قابلیت پر کردن خط

خرید دستگاه پرکن روغن ترمز

دستگاه پرس روغن ترمز یکی از پرکاربردترین دستگاه های صنعتی است که در ویژگی ها و مدل های مختلف قابل تولید می باشد. برای سفارش و خرید این دستگاه ها باید به نیاز کارگاه یا کارخانه خود توجه کنید و ببینید که دستگاه مناسب با توجه به کمیت و ویژگی های محصولات شما برای کسب و کار شما مناسب است. در ساخت خودروی خودری انواع دستگاه های پرکن مایع نازک و غلیظ مانند دستگاه پرکن روغن ترمز قابل ساخت می باشد و شما می توانید سایز، نوع، ویژگی و تعداد نازل های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

امروزه دستگاه های پرکن مایع غلیظ مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به ویژگی ها و مکانیسم آنها برای پرکردن انواع مایعات استفاده می شود. اگر قصد خرید دستگاه پرکن روغن ترمز را دارید باید بر روی برخی عوامل مانند حجم مخزن، حداکثر و حداقل محدوده پر شدن ظرف، سرعت پر شدن و برخی ویژگی های دیگر از جمله نوع اتوماسیون تمرکز کنید. کدام یک از این عوامل برای شما مهمتر است؟ سعی کنید دستگاه خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید تا بعداً از خرید خود پشیمان نشوید.

همچنین بخوانید: دستگاه پرکن آب معدنی

قیمت دستگاه پرکن روغن ترمز

خرید دستگاه پرکن روغن ترمز از پایدار صنعت نوین

برای داشتن دستگاه های با کیفیت برای محصولات و کارخانه خود، باید دستگاه های مورد نیاز خود را از معتبر ترین و بهترین تولید کنندگان این حوزه تهیه کنید. پایدار صنعت نوین یکی از بهترین تولید کننده ها در حوزه دستگاه های صنعتی به خصوص انواع دستگاه پرکن می باشد. با خرید از پایدار نوین بهترین و مطمئن ترین خرید خود را تجربه کنید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات، افتخار دارد سهم کوچکی از صنعت غذایی کشور را سهیم باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌ باشد که با مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، توانسته بیش از 50 پروژه موفق و رضایت مشتری را در این مدت زمان کسب کند.

شما می توانید با خرید دستگاه پرکن روغن ترمز مورد نظر خود از خدماتی همچون طراحی سه بعدی، طراحی مهندسی و بازدید قبل از اجرای خطوط کار بهره مند شوید و یک دستگاه عالی و کاربردی را تهیه کنید.

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

    شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین:

    • 02146847283

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *