خرید دستگاه پرکن سرکه

سرکه از گذشته‌های دور تا به امروز نه تنها در مواد غذایی بلکه در امور دیگر همچون نظافت پرکاربرد بوده است. سرکه‌ها در بطری‌های مخصوص به فروش می‌رسند تا مشتریان بتوانند به راحتی آن را خریده و حمل کنند. دستگاه پرکن سرکه یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که در کارخانجات و کارگاه‌های تولید سرکه از آن استفاده می‌شود تا در مدت زمان کوتاه تعداد زیادی از بطری پر شود.

سرکه

سرکه یک محلول اسیدی است که طعم ترش و نسبتا تند دارد. سرکه از موارد مختلفی مانند جو، سیب، کشمش، خرما، بالزامیک، کیوی و … به دست می‌آید. بیشتر سرکه‌هایی که در بازار دیده می‌شود به رنگ سفید یا قرمز هستند. سرکه قرمز بیشتر از میوه‌ها قرمز رنگ درست می‌شود اما سرکه سفید از تقطیر مالت و به صورت سنتی تهیه می‌شود. هرکدام از سرکه‌ها را می‌توان در پخت غذا، سس، تهیه ترشی و همچنین برای موارد دیگری همچون تمیز کردن و نظافت استفاده می‌شود.

با توجه به کاربرد گسترده سرکه کارخانجات و صنایع مواد غذایی درمقیاس وسیع و گسترده از آن تولید نموده تا هم نیازهای مشتریان برطرف شود و هم سود بیشتری عاید تولید کننده شود. سرکه حالت مایع و اسیدی داشته از این رو می‌بایست از دستگاه پرکن مایعات استفاده کرد. این دستگاه مورد استفاده که به عنوان پرکن سرکه مورد استفاده قرار می‌گیرد مناسب استفاده مایعات رقیق است زیرا سرکه غلیظ نیست.

قیمت دستگاه پرکن سرکه

دستگاه پرکن سرکه

در بخش صنایع غذایی برای تولید انواع مواد غذایی و غیر خوراکی از ماشین آلات متعددی استفاده می‌شود که دستگاه‌های پرکن نمونه‌ای از آن‌ها است. دستگاه پرکن سرکه یکی از انواع دستگاه‌های پرکن است. از آنجایی که سرکه مایع رقیق است با کمک وزن خود یا ثقلیت از بالا به سمت ظرف بسته بندی ریخته می‌شوند. از دستگاه پرکن سرکه می‌توان برای پر نمودن انواع بطری آب معدنی، آبمیوه، انواع حلال‌ها و بسیاری از موارد دیگر هم بهره برد.

مخزن تغذیه موجود در بالای دستگاه از لحاظ پر بودن همیشه در یک سطح و ثابت بایقی می‌ماند زیرا اساس پر شدن مواد در داخل ظروف برحسب سرازیر شدن مایع، تحت سنگینی وزن آن است. وقتی مخزن تغذیه پر باشد این فشار بیشتر است اما وقتی حجم مایع کم می‌شود از فشار کاسته می‌شود و ممکن است سرکه درون مخزن نتواند به سمت پایین جاری شود. به همین خاطر برای کنترل سطح مایع داخل مخزن از یک شناور یا سنسورهای کنترل سطح مایع استفاده می‌شود که پر بودن بیش از حد مخزن یا تخلیه بودن آن را هشدار می‌دهد.

دستگاه پرکن سرکه می‌تواند تمام اتومات یا نیمه اتومات باشد. دستگاه‌های تمام اتومات مجهزتر بوده و کمتر نیاز به دخالت نیروی انسانی است. توسط چنین دستگاه‌های می‌توان بطری‌های 250، 430، 500، 850، 1000، 2000 3000، 3500 گرمی و … را پر کرد و به فروشگاه‌های مختلف عرضه کرد تا به دست مشتریان برسد.

بهترین دستگاه پرکن سرکه

مکانیسم استفاده از دستگاه پرکن سرکه

دستگاه پرکن سرکه دارای مخزن است که سرکه وارد این مخزن می‌شود. مخزن توسط لوله‌ها به نازل‌هایی وصل هستند. این نازل‌ها نسبت به مخزن در سطح پایین‌تری قرار دارند. ظرف‌های بسته بندی شیشه‌ای یا پلاستیکی در زیر نازل‌ها قرار گرفته و طی دستورالعمل داده شده در زمان معین نازل‌ها باز می‌شوند. فشار وزن مایع باعث روان شدن مایع به سمت پایین و داخل بطری‌ها می‌شود.

حجم و میزان مایع وارد شده به بطری با تنظیم زمان باز بودن نازل کنترل می‌شود. در دستگاه پرکن سرکه بر اساس حجم سرکه بسته بندی شده می‌توان تعداد نازل‌های دستگاه را متناسب سازی کرد که از یک تا چند نازل متغییر است. با افزایش حجم مصرف می‌توان تعداد نازل‌ها را افزایش داد. جنس نازل‌ها طوری انتخاب می‌شود که در برابر خورندگی سرکه مقاوم باشند از این رو ساختار دستگاه از آهن یا عموما استیل است تا موازین بهداشتی رعایت شود.

تولید کننده دستگاه پرکن سرکه

قیمت دستگاه پرکن سرکه

هنگامی که به قصد خرید دستگاه پرکن سرکه به بازار مراجعه می‌کنید یا در فروشگاه مجازی جست وجو کنید خواهید دید از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. عموما قیمت دستگاه پرکن سرکه بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

  • مدل
  • تعداد نازل
  • جنس بدنه
  • قدرت موتور
  • ظرفیت مخزن
  • مقدار برق مصرفی
  • وزن تقریبی دستگاه
  • خدمات پس از فروش
  • نحوه نصب و راه اندازی
  • کارخانه سازنده و تولید کننده
  • ابعاد دستگاه از نظر طول، عرض و ارتفاع

دستگاهی که خریداری می‌شود بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا هم عمر طولانی داشته و هم اینکه نیازی به هزینه مجدد نداشته باشد. اگر از قطعات با کیفیت در ساخت دستگاه پرکن سرکه استفاده شده باشد کمتر پیش می‌آید که دستگاه خراب شود یا اگر هم خراب شود با صرف هزینه کم به راحتی دستگاه درست خواهد شد.

از کجا دستگاه پرکن سرکه با قیمت مناسب بخریم؟ پایدار صنعت نوین، بهترین سازنده دستگاه پرکن بوده که از دیدگاه مشتریان رتبه اول را میان رقبا کسب کرده است و از طریق تماس با کارشناسان مجموعه پایدار صنعت نوین می‌توانید بهترین دستگاه پرکن سرکه را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

خرید دستگاه پرکن سرکه از پایدار صنعت نوین

پایدار صنعت نوین با بیش از 15 سال سابقه تا به امروز همچنان در طراحی و تولید انواع ماشین آلات نظیر دستگاه‌های پرکن، ردیف کن، لیبل زن، چسب زن، تری بلوک و … فعال است که محصولات را با کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌دهد. برای خرید دستگاه پرکن سرکه و سایر مایعات رقیق یا حتی غلیظ از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان مجموعه پایدار صنعت نوین در تماس باشید:

  • تلفن: 09029098767 / 09126643585
  • واتساپ: 09029098767
  • وبسایت: paydarsanaat.com
  • ایمیل: info@paydarsanaat.com
  • آدرس: شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *