بهترین دستگاه پرکن مایع ظرفشویی مورد استفاده در صنایع

امروزه در بیشتر صنایع، تمام مراحل مربوط به تولید و بسته بندی محصولات، با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک انجام می گیرد تا نه تنها سرعت تولید و بسته بندی محصولات افزایش پیدا کند بلکه میزان هدر رفت محصولات، رعایت بهداشت و بهره وری تولید نیز به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

دستگاه پرکن، یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد و ضروری در کارخانه های تولید محصولات مایع است که کمک می کند تا فرآیند پر کردن محصولات تولید شده درون بطری و ظروف بسته بندی با بیشترین سرعت و کمتری هدر رفت محصول انجام گیرد.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی، یکی از این دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و پرکاربرداست که در ادامه این بخش با ویژگی های ماشین پرکن مایع ظرفشویی بیشتر آشنا می شوید و بهترین تولید کننده این دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

زندگی امروزی به گونه ای است که روزانه تعداد بی شماری ظروف کثیف تولید می شود که فقط می توان با استفاده از مواد شوینده مناسب، این ظروف را تمیز کرد. به همین دلیل است که استفاده از مایع ظرفشویی در زندگی روزمره بسیار مهم است. بنابراین، بسته بندی چنین مایعاتی نیاز به تکنیک های سریع و خاصی برای اطمینان از طول عمر و اثربخشی دارد. با توجه به این موضوع، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی مختلفی به عنوان دستگاه پرکن مایع ظرفشویی طراحی و تولید شده اند تا فرآیند پر کردن مایع ظرفشویی در بطری و ظروف مخصوص، با بیشترین دقت انجام شود.

همانطور که می دانید، مایع ظرفشویی مخلوطی با کف زیاد است که در اثر برخورد مایع با یکدیگر در فشار، کف زیادی ایجاد می کند. بنابراین برای پر کردن چنین محصولاتی با کف زیاد، لازم است از دستگاه ها و تجهیزات ویژه ای استفاده شود تا فرآیند پر کردن مایع ظرفشویی در بطری ها و ظروف مناسب، به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معمولا دستگاهی که به عنوان دستگاه پرکن مایع ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد، یک دستگاه حجمی است که در این دستگاه ها، نازل های مختلفی برای مطابقت با ویسکوزیته محصول مایع تعبیه شده است. به طور کلی، همه نازل ها به یک روش عمل می کنند. این نازل ها، برای مدت زمان از پیش تعیین شده باز می مانند تا محصول از مخزن نگهداری به ظروف بسته بندی مایع ظرفشویی جریان یابد، سپس نازل های پرکننده پس از سپری شدن مدت زمان از پیش تعیین شده، جریان محصول را متوقف می کنند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که مایع ظرفشویی با سرعت بسیار کم به داخل بطری پر می شوند تا فشار در زمان پر شدن کاهش یابد.

دستگاه های نیمه اتوماتیک برای شروع هر چرخه دستگاه پرکن مایع ظرفشویی، به یک اپراتور نیاز دارند تا با استفاده از سوئیچ پا یا انگشت، فعالیت دستگاه را شروع کنند، در حالی که دستگاه های خودکار یا تمام اتوماتیک، دارای صفحه کنترل PLC صفحه لمسی هستند. معمولا سیستمی که برای این دستگاه ها استفاده می شود توسط موتور سروو هدایت می شود که دقت بالا در پر کردن مایع ظرفشویی درون ظروف بسته بندی را تضمین می کند.

خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

مزایای استفاده از ماشین پرکن مایع ظرفشویی چیست؟

با توجه به نحوه عملکرد دستگاه پر کن، یک ماشین پرکن مایع ظرفشویی پیستونی می تواند حجم های دقیقی از محصول را درون بطری و ظروف بسته بندی وارد کند. علاوه بر این، پرکننده‌ های پیستونی، انعطاف پذیری بیشتری را برای فرآیند بسته ‌بندی ایجاد می کنند تا با محصولاتی که از نظر غلظت متفاوت هستند، به خوبی کار کند.

همچنین، استفاده از این دستگاه ها به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی بطری را به طور همزمان و در مدت زمان کوتاهی بدون هدر رفتن محصول و با استفاده از نیروی کار کمتر پر کنید.

علاوه بر این، استفاده از ماشین پرکننده مایع ظرفشویی، با طراحی جمع و جور و مناسبی که دارد می تواند خط تولید شما را به بهترین سطح ارتقا داده و بهره وری تولید را نیز افزایش دهد.

در واقع، پر کردن محصول با کمک دستگاه پر کن مایع ظرفشویی، عملکردی تمیز، ضد نشتی، قابل اعتماد و سازگار را ارائه می دهد.

خرید پرکن مایع ظرفشویی + قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

اگر قصد خرید دستگاه پر کننده مایع ظرفشویی دارید و می خواهید دستگاهی را تهیه کنید که متناسب با حجم تولید روزانه کارخانه یا واحد تولیدی شما باشد، لازم است دستگاه مورد نظر خود را از یک تولید کننده متخصص و حرفه ای تهیه کنید تا دستگاهی کاربردی و عالی داشته باشید. به همین منظور، پیشنهاد می کنیم حتما از وب سایت مجموعه پایدار نوین صنعت دیدن کنید و از خدمات و مشاوره های رایگان قبل از خرید در این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌ باشد که با مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، توانسته بیش از 50 پروژه موفق و رضایت مشتری را در این مدت زمان کسب کند.

شما می توانید با خرید دستگاه پرکن مورد نظر خود از خدماتی همچون طراحی سه بعدی، طراحی مهندسی و بازدید قبل از اجرای خطوط کار بهره مند شوید و یک دستگاه عالی و کاربردی را تهیه کنید.

ادرس سایت مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • https://paydarsanaat.com

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • 02146847283
  • 09126643585
  • 09029098767

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *