خرید دستگاه پرکن مواد شوینده

هر محصول کوچک یا بزرگی که در کارخانه ها و یا واحدهای تولیدی یا کارگاه ها، تولید می شود، باید به درستی در بطری یا ظروف بسته بندی مناسب پر شوند، محکم مهر و موم شده و به خوبی بسته بندی شوند تا در بهترین شرایط وارد بازار شوند.

با توجه به این موضوع و تحقیق و توسعه مداوم، مهندسان را قادر ساخته تا مجموعه وسیعی از جدیدترین ماشین آلات را برای چندین صنعت طراحی کنند که شامل انواع گسترده ای از ماشین آلات صنعتی، از جمله ماشین های پرکننده یا دستگاه پرکن است. امروزه، انواع مختلفی از دستگاه های پرکن در بازار داخلی و خارجی با قیمت مناسب تولید و عرضه می شوند که معمولا بر اساس نوع محصولی که باید در ظروف مناسب ریخته شوند، طراحی و تولید میشوند و دستگاه پرکن مواد شوینده یکی از پرکاربردترین و بهترین ماشین آلاتی است که معمولا در صنایع تولید کننده مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عملکرد ماشین پرکن مواد شوینده و اشنایی با بهترین تولید کننده دستگاه پرکن، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

دستگاه پرکن مواد شوینده چیست؟

اکثر کالاهای تولید شده در کارخانه ها و واحدهای تولیدی بزرگ یا کوچک، پس از فرآیند تولید، به مقدار تعیین شده اندازه گیری می شوند، در یک کیسه یا ظرف بسته بندی می شوند، سپس در بازار به فروش می رسند. دستگاه پرکن، یکی از ماشین آلات یا دستگاه های صنعتی است که برای پر کردن محصول مورد نظر در بطری و ظروف بسته بندی مناسب که برای محصول تولید شده در نظر گرفته شده است، مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی، در فرآیند تولید تا ارسال محصولات به خارج از کارخانه، بسته بندی یکی از فرآیندهایی است که در برخی موارد به صورت دستی با استفاده از نیروی انسانی انجام می شود، اما برای افزایش دقت و بهره وری، از دستگاه پرکن به عنوان روشی مدرن و سریع برای بسته بندی با عملکرد اندازه گیری دقیق، در بسیاری از سایت های تولیدی استفاده می شود. با توجه به نوع دستگاه، سیستم یکپارچه ای وجود دارد که می تواند به طور خودکار محصولات تولید شده را درون ظروف و بطری های مخصوص پر کرده و فرآیند بسته بندی را سریعتر و کارآمدتر انجام دهد.

دستگاه پرکن مواد شوینده، نیز از جمله دستگاه های اصلی و پرکاربرد در صنایع تولید کننده مواد شوینده است که کمک می کند تا با بالاترین دقت و کمترین میزان هدر رفت مواد شوینده، فرآیند پرکردن بطری ها و ظروف مخصوص مواد شوینده، با سرعت بیشتر انجام شود.

معمولا دستگاه پرکن مواد شوینده، یک دستگاه پرکن پیستونی با دقت پرکردن بالا است که دقت بالا، سرعت سریع، محدوده پر کردن گسترده تر را برای بسته بندی انواع مواد شوینده را فراهم می کند. معمولا در این دستگاه پرکن مواد شوینده از سیستم پیستونی و سروو موتور استفاده می شود. برنامه دستگاه به پرکننده سروو پیستون دستور می دهد که چه مدت به پیستون و با سرعت های دقیق قابل تنظیم ضربه بزند. این یک گزینه ایده آل برای پر کردن محصولات مایع و کرمی مثل مواد شوینده است.

نکات مهم و کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه پرکن مواد شوینده

همانطور که می دانید، دستگاه های پرکن مختلفی در بازار موجود است و لازم است در هنگام انتخاب و خرید بهترین دستگاه پرکن مواد شوینده موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

چه نوع ظرفی را پر می کنید؟

برای بسته بندی مواد شوینده از چه نوع ظرف و بطری استفاده می کنید؟ ظروف می توانند بطری، کیسه، قوطی، شیشه و غیره باشند. یکی از نکات مهم در خرید یک دستگاه پرکن صحیح این است که اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی های ظروف بسته بندی داشته باشید. زیرا این امر به تعیین تکنیک پر کردن دستگاه کمک می کند زیرا خواص بطری باید با روش پر کردن دستگاه سازگار باشد تا دستگاه به راحتی کار کند.

ویژگی های محصولات شما چیست؟

برخی از دستگاه های پرکننده برای بسته بندی محصولات مایع و برخی از دستگاه های پرکننده برای بسته بندی محصولات پودری طراحی شده اند. ویسکوزیته محصول به شما کمک می کند تا تعیین کنید دستگاه از چه نوع تکنیک پرکننده ای برای مدیریت صحیح خواص خاص محصول تولید شده، استفاده کند. هنگامی که محصولات مایع یا خمیری هستند، دستگاه پرکن پمپی برای پروژه مناسب است و هنگامی که محصولات پودری یا نیمه جامد هستند، دستگاه پرکن گرانشی گزینه مناسب تری است.

بهره وری تولید و بسته بندی چقدر اهمیت دارد؟

شاید اینطور به نظر برسد که هرچه سرعت بسته بندی و پرکردن ظروف و بطری ها بیشتر باشد، بهتر خواهد بود اما همیشه اینطور نیست. بلکه این موضوع به نیازهای تولید فعلی و آینده شما بستگی دارد. شرکت های کوچکتر ممکن است سرعت را فدای صرفه جویی در هزینه ها و فضا کنند. در این شرایط ممکن است یک دستگاه پرکن مواد شوینده نیمه اتوماتیک یا دستگاه پرکن دستی سرمایه خوبی برای آنها باشد. اما این دستگاه ها ممکن است نتوانند نیازهای تولیدی شرکت های متوسط و شرکت های بزرگ را برآورده کنند.

خرید پرکن مواد شوینده + قیمت  پرکن مواد شوینده

دستگاه پرکن نقش بسیار مهمی در جامعه مدرن امروزی ایفا می کند و نمادی از راندمان تولید بالا است اما در عین حال تامین این دستگاه برای کارخانه یا واحد تولیدی، به سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد، بنابراین مهم است که قبل از خرید و انتخاب بهترین دستگاه پرکن، تمام جوانب را در نظر بگیرید و یک دستگاه کاربردی و عالی را انتخاب کنید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌ باشد که با مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت بهترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، توانسته بیش از 50 پروژه موفق و رضایت مشتری را در این مدت زمان کسب کند.

شما می توانید با خرید دستگاه پرکن مورد نظر خود از خدماتی همچون طراحی سه بعدی، طراحی مهندسی و بازدید قبل از اجرای خطوط کار بهره مند شوید و یک دستگاه عالی و کاربردی را تهیه کنید.

ادرس سایت مجموعه پایدار صنعت نوین:

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین:

  • 02146847283
  • 09126643585
  • 09029098767

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *