دستگاه پرکن ثقلی مایعات

برای پر کردن مایعات درون بطری های مخصوص بسته بندی آن ها از دستگاهی به نام ماشین پر کن ثقلی مایعات استفاده می شود که تاثیر زیادی بر افزایش سرعت تولید و بسته بندی کارخانه ها داشته و به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته شده و با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود.

جهت دریافت راهنمایی برای خرید دستگاه پرکن ثقلی مایعات می توانید با شماره تلفن های پایدار صنعت نوین در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا به آدرس پایدار صنعت نوین واقع در شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41 مراجعه کنید و به صورت حضوری از نحوه طراحی دستگاه ها اطمینان پیدا کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با دستگاه پرکن ثقلی مایعات و کاربرد های آن بیشتر آشنا شویم.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات ثقلی

همانطور که گفته شد این دستگاه جزو ماشین های بسیار پر کاربرد در صنایعی است که محصولات تولیدی آن ها به صورت مایع می باشد. به وسیله این دستگاه مایعات تولید شده که به صورت رقیق هستند درون بطری های مخصوص بسته بندی پر می شوند. این دستگاه بسته به اینکه چه تعداد نازل در آن تعبیه شده باشد توانایی پر کردن حدودا 350 تا 1000 بطری یک لیتری را در یک ساعت دارد. پر کردن مایعات درون بطری در دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی به وسیله نیروی جاذبه و وزن خود مایع انجام می شود. در این دستگاه یک مخزن مایعات قرار دارد که مایع مورد نظر تحت تاثیر وزن خود به درون نازل ها وارد شده و سپس درون بطری های بسته بندی ریخته می شود.

این دستگاه بر خلاف سایر دستگاه های پرکن مایعات سیلندر و پیستون نداشته و به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به نمونه های دیگر دارد و اغلب کارخانه ها و کارگاه های تولیدی می توانند به راحتی از این دستگاه در خط تولید و بسته بندی استفاده کنند. البته دقت دستگاه پرکن مابعات ثقلی نسبت به نمونه های دیگر که سیلندر و یستون دارند کمتر است. در این دستگاه امکان نسب تعداد 1 تا 8 نازل با توجه به نیاز مشتری و حجم سفارشات وجود دارد. جنس مخزن دستگاه مایع پر کن ثقلی از استیل ضد زنگ و یا پی وی سی باید باشد.

دستگاه پرکن ثقلی مایعات به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی می شود که در نمونه اتوماتیک آن نوار نقاله و سیستم درب بند نیز تعبیه شده است که این ویژگی باعث می شود تا عمل پر کردن و بسته بندی بطری ها با استفاده از نیروی انسانی کمتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

در دستگاه پر کن ثقلی مایعات نیمه اتوماتیک که به آن دستی نیز میگویند سیستم درب بند و نوار نقاله وجود ندارد و نیاز است که بطری های پر شده به صورت دستی و توسط نیروی انسانی حرکت داده شده و درب انها بسته شوند.

خرید و قیمت دستگاه پرکن ثقلی - بطری پرکن ارزان

کاربرد دستگاه پرکن ثقلی مایعات

همانطور که گفته شد از دستگاه مایع پر کن ثقلی اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک در تمامی صنایعی که محصولات تولیدی آنها به صورت مایعات رقیق است استفاده می شود. به عنوان مثال در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی، آب معدنی و آبمیوه ها، دوغ، شیر، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، مواد شوینده رقیق، کود های مایع، الکل، استون و تمامی مایعات رقیق که درون بطری های مخصوص بسته بندی می شوند، دستگاه پر کن مایعات ثقلی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه پرکن ثقلی مایعات

همانطور که گفته شد این دستگاه به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک یا دستی طراحی می شود که این مورد تاثیر گذارترین گزینه در تعیین قیمت دستگاه پر کن ثقلی مایعات است. نمونه اتوماتیک این دستگاه به دلیل دارا بودن نوار نقاله و سیستم دربند از قیمت بالاتری نسبت به نمونه نیمه اتوماتیک آن دارد. یکی دیگر از مواردی که بر تعیین قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد تعداد نازل های این دستگاه و حجم مخزن آن است که هر چه نازل ها بیشتر بوده و مخزن دستگاه نیز حجم بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. علاوه بر این جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه و وارداتی و یا تولید داخل بودن این قطعات و همچنین شرکت تولید کننده این دستگاه از دیگر مواردی هستند که تاثیر زیادی بر روی قیمت گذاری این دستگاه دارند.

خرید دستگاه پرکن ثقلی

در هنگام خرید دستگاه پرکن ثقلی مایعات ابتدا با کمک گرفتن از متخصصان و مهندسان با تجربه در این زمینه و همچنین نیاز کارخانه و یا کارگاه تولیدی خود و حجم محصولات تولیدی می توانید دستگاهی با حجم مخزن و تعداد نازل مناسب انتخاب و خریداری کنید. نکته قابل توجه دیگر در هنگام خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق این است که سعی کنید حتما از یک شرکت و تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا با خیالی آسوده خط تولید کارخانه خود را مجهز کرده و باعث افزایش سرعت تولید و بهره وری بیشتر شوید. علاوه بر این توجه داشته باشید که دستگاه خریداری شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باشد تا با اطمینان از جنس و کیفیت قطعات این دستگاه در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش و یا گارانتی آن استفاده کنید.

امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش دستگاه پرکن ثقلی مایعات و دیگر نمونه های دستگاه پرکن فعالیت می کنند که با مشورت و جستجو می توانید بهترین آن را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. علاوه براین شرکت های زیادی در زمینه تولید دستگاه پر کن ثقلی و یا خطی و دیگر ماشین آلات مورد نیاز کارخانه ها فعالیت می کنند.

گروه تولیدی پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات یکی از این شرکت ها میباشد که با خرید مستقیم از این تولید کننده می توانید تمامی دستگاه های مورد نیاز کارخانه خود را به صورت یکجا و با قیمیت بسیار مناسب و سود کمتر خریداری کنید.

جهت دریافت راهنمایی برای خرید:

تماس با ما: https://paydarsanaat.com/contact-us/

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین: 09129278045

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *