پرکن خطی سروو موتور

با افزایش مصرف مواد غذایی، آشامیدنی ها، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی کارخانه ای نیاز است که در خط تولید کارخانه ها حتما از ماشین های تمام اتوماتیک استفاده کرد تا بتوان در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از این محصولات را تولید و بسته بندی کرد. یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف تولیدی که محصولات تولیدی آن ها به صورت مایعات غلیظ و یا رقیق بوده و باید در بطری ها و گالن های مختلف بسته بندی شوند ماشین پرکن خطی سروو موتور است.

جهت دریافت راهنمایی برای خرید دستگاه پرکن خطی سروو موتور می توانید با شماره تلفن های پایدار صنعت نوین در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می توانید به آدرس پایدار صنعت نوین واقع در شهر قدس، خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندانپزشکی، پلاک 41 مراجعه کنید و به صورت حضوری از نحوه طراحی دستگاه ها اطمینان پیدا کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

در ادامه با ما همرراه باشید تا بدانیم دستگاه پر کن خطی سروو موتور چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه پرکن سروو موتور خطی چیست؟

این دستگاه یکی از ماشین های اتوماتیک و بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که برای پر کردن مایعات غلیظ و یا رقیق درون بطری ها و ظروف مخصوص مورد استفاده قرار می گیر. به کمک پرکن خطی سروو ،به صورت کاملا اتوماتیک، بطری ها و یا گالن های مخصوص بسته بندی مابعات به صورت کاملا منظم با حجم های مشخصی با محصولات تولیدی که مایعات غلیظ و یا رقیق هستند پر می شوند.دستگاه پرکن خطی به دلیل شکل ظاهری خاص آن نسبت به دیگر انواع دستگاه های پر کن فضای بیشتری را در کارخانه اشغال می کند. این دستگاه توانایی پر کردن بطری هایی با حجم نیم لیتر تا سه لیتر و گالن هایی با حجم یک لیتر تا پنج لیتر را دارد.

طرز کار پرکن خطی سروو

دستگاه پرکن خطی سروو شامل تعدادی نازل سیلندری است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و وظیفه پر کردن بطری ها را بر عهده دارند. در این دستگاه هر چه تعداد نازل ها بیشتر باشد طول نوار آن بزرگتر بوده و همچنین سرعت پر کردن دستگاه نیز بیشتر می شود. هرکدام از نازل های موجود در دستگاه پر کن خطی سروو، به یک سیلندر متصل هستند که درون این سیلندر ها یک پیستون قرار دارد. این پیستون ها به کمک سروو موتور دستگاه به جلو و عقب رفته و وظیفه بارگیری مواد را بر عهده دارند. با جلو و عقب رفتن پیستون های داخل سیلندر مواد بارگیری شده و از طریق شیر های یک طرفه به درون ظرف های بسته بندی تزریق می شود. تمامی این مراحل به وسیله دستگاه پرکن سروو پیستونی، با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و تاثیر زیادی بر افزایش سرعت تولید و بسته بندی دارد.

23

کاربرد دستگاه پرکن خطی سروو

از دستگاه پر کن پمپی سروو، در تمامی صنایعی که محصولات تولیدی آن ها به صورت مایعات غلیظ و یا رقیق است می توان استفاده کرد. از جمله کاربرد های پرکن خطی سروو ، می توان به پر کردن انواع مایعات همچون مایع ظرف شویی و دستشویی، روغن های مایع خوراکی و صنعتی، مواد شوینده و شیشه شور ها، شامپوها، کرم و هرگونه موادی که به صورت مایع هستند اشاره کرد. این دستگاه با سرعت بسیار بالایی کار کرده و تاثیر زیادی بر روی افزایش سرعت تولید و بسته بندی کارخانه ها و در نهایت سود آوری و بهره وری بیشتر صنایع مختلف میشود. وجود چنین دستگاهی در صنایعی که به تولید انواع مایعات می پردازند بسیار ضروری و مهم است.

قیمت دستگاه پرکن خطی سروو

همانطور که گفته شد دستگاه پرکن خطی سروو ، به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی کار کرده و تاثیر زیادی بر روی افزایش سرعت تولید و بسته بندی کارخانه ها دارد. از این رو صرف نظر از قیمت این دستگاه مطمئن باشید که وجود چنین دستگاهی در خط تولید کارخانه ها بسیار ضروری است. موارد مختلفی بر تعیین قیمت پرکن خطی servo تاثیر میگذارد که از جمله این موارد می توان به جنس و کیفیت قطعات مورد استفاده در این دستگاه، تعداد نازل های موجود در دستگاه، جنس و کیفیت صفحات مورد استفاده که از جنس استیل ضد زنگ هستند یا خیر، شرکت تولید کننده دستگاه و تولید داخل و یا وارداتی بودن قطعات دستگاه مورد نظر اشاره کرد.

خرید ماشین پرکن خطی سروو

با توجه به توضیحاتی که راجع به نحوه عملکرد و کاربرد های ماشین پر کن پمپی سروو، پرکن سروو پیستونی و مزایای آن گفته شد، میدانیم که وجود چینین دستگاهی در کارخانه های تولیدی بسیار ضروری است. در هنگام خرید ماشین پر کن خطی سروو موتور ابتدا با کمک گرفتن از مهندسان و متخصصان با تجربه در این زمینه خرید خود را از یک شرکت معتبر و با سابقه انجام دهید و همچنین از کیفیت و جنس قطعات مورد استفاده در این دستگاه اطمینان کافی داشته باشید. نکته دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که دستگاه خریداری شده دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی بتوانید از این خدمات استفاده کنید. با خرید یک دستگاه با کیفیت و استاندارد می توانید سالهای طولانی از آن استفاده کرده و هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه را در طولانی مدت کاهش دهید.

پایدار صنعت نوین

امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش دستگاه پرکن سروو و دیگر ماشین های صنعتی مورد نیاز کارخانه ها فعالیت می کنند که سعی دارند کیفیت دستگاه هارا تا حد ممکن بالا برده و خدمات بسیار مفیدی را به مشتریان ارائه می دهند. علاوه بر این تولید کنندگان با سابقه و معتبر در زمینه تولید دستگاه پرکن خطی سروو و یا دستگاه ردیف کن بطری و دیگر دستگاه های مرتبط فعالیت می کنند. با خرید مستقیم از تولید کننده می توانید تمامی دستگاه های مورد نیاز کارخانه خود را به صورت یکجا و با قیمیت بسیار مناسب و سود کمتر خریداری کنید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات، افتخار دارد سهم کوچکی از صنعت غذایی کشور را سهیم باشد. شما می توانید دستگاه مورد نظر را با قیمتی مناسب و با سود کمتری خریداری کرده و همچنین دیگر دستگاه های مورد نیاز کارخانه خود را به صورت یکجا و با یک برند و متناسب با یکدیگر خریداری کنید.

شما می توانید از مسیرهای ارتباطی زیر با کارشناسان متخصص در مجموعه پایدار صنعت نوین ارتباط برقرار کنید:

تماس با ما: https://paydarsanaat.com/contact-us/

شماره تلفن مجموعه پایدار صنعت نوین: 09129278045

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *